Hope

Solen skiner, jag sitter och äter kaniner. 
 
En fin dikt får beskriva en fin dag. Även om den egentligen inte beskriver särskilt mycket med själva orden. För er som känner till hela dikten bör känslan i den vara tillräcklig. 
 
En bra dag, med andra ord. Väldigt bra. Valpmys ute i solen med lillskruttan (jag dör lite varje gång jag tänker på henne eller ser henne), en väntande helg fylld med äventyr och sedan två veckor med Matilda. Bättre än så blir det nog inte. 
 
Ibland gör livet ont, jävligt ont. Och sen blir det vår.
Nu är våren här för min del. Äntligen. 
Och jag vill uppleva den med er, kära vänner.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tänk, våren är här för mig också, äntligen!! Och det tack vare dig älskade <3

2014-03-21 @ 17:18:34

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0