liten update sådär

Tänk vad skönt det känns att slutföra något som legat på is i flera månader. 
Jag menar självklart uppdrag 2 i den otroligt sega och tråkiga kursen naturkunskap 2. 
 
Visserligen slarvigt genomfört, men så fruktansvärt skönt att slippa tänka mer på det. Ett litet uppdrag kvar nu som plötsligt inte känns lika kvävande längre.
 
Och annars då? Jo det är bra, tackar som frågar! Livet rullar liksom fortfarande på och igår fick jag ett efterlängtat "JA" från min hyresvärd till att måla om och slänga ut alla gamla möbler i lägenheten. Nu väntar jag liksom bara på att min fina ska flytta in så att vi kan sätta igång!
 
(Imorgon kommer det finbesök i form av Clara & Madde. Vi ska på One Direction. Det kommer bli fett.)

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0