all these little things

Helgen blev fet, precis som väntat! 
Konserten var helt underbar, trots att jag fuckade ur och tuppade av. Blev utsläpad och omhändertagen av två fina sjuksköterskor dock, men jag lyckades trycka mig in i publikhavet igen och hittade tillbaka till mitt sällskap. Det tyckte sköterskorna var en dålig idé, det tyckte inte jag. Jag hade rätt. Blev hur bra som helst och jag missade bara en bråkdel av alla fina låtar! 
 
Nu har jag dock dragit på mig någon form av förkylning, så jag bestämmer mig för att skippa jobb imorgon och bli frisk tills på onsdag när jag får återse Matilda igen efter drygt en vecka ifrån varandra. (läs: en evighet)
 
 

Kommentarer
Postat av: denice

fan va mysigt ni verkade ha de, nästa gånge dom kommer kan vi gå tillsammans allihopa kasnke. :D puss saknar dig!

2014-06-30 @ 19:11:51

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0