häst häst häst häst häst

Tack vare min okände beundrare och en mer känd fin Matilda har jag tagit mig i kragen och kikat in här igen. Läser igenom gammalt svammel och blickar tillbaka lite, på gott och ont. 
 
Men så dyker det upp en födelsedagshälsning till finaste Hanna som gör mig sådär varm och glad. Samtidigt som saknaden tar stryptag kan jag inte hjälpa att jag sitter här och ler åt alla fina minnen. Älskade Hanna, och alla ni andra. Jag saknar er massor och hoppas att jag aldrig någonsin lyckas glömma hur fina ni är.
 
GRATTIS PONNY
10 Maj och jag tror ej att det är sant
Min lilla söta Hanna har förvandlats till en tant
 
Hon har bytt bort sin plattång mot fina papiljotter
Tvingat en bonde att älska hennes dotter
 
Hon har förgäves försökt undvika alla celluliter
Och bytt ut godiset till Bridgeblandning, som är hennes nya favoriter

Dina bröst blir längre och dina hårstrån alltmer grå
Men Hanna min vän,
Jag älskar dig ändå. 

Kommentarer
Postat av: hanna/ponny

Åååååh! De här gjorde min dag! :D du är så fin och så bra. Bara några veckor kvar tills vi ses :)))
Ha de bäst sålänge min fina vän <3<3<3 häst häst häst häst!
Älskade du!

2014-02-28 @ 07:29:18

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0