Peggy

Köpte mig en ny bil denna afton. Så nu har jag två.
Och valp. 
Vad hände? Det kan man undra. Impulskontrollen har liksom avtagit rejält, men lika glad är jag för det. 
 
Jag kommer att sakna gula faran och alla de fina minnena vi haft tillsammans. 
En minnesstund kommer att hållas. Jag återkommer med tid, plats och datum. 
 
Som ni märker rullar ju livet på även här i Uppsala. 
Tiden går fruktansvärt långsamt ibland men det underlättar att köpa på sig massa fina grejor. Till exempel en liten Nova. Älskade bebis. Helt perfekt och äter ibland sitt eget bajs. Hur underbar som helst, faktiskt. 

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0