politosofi

Sitter här och filosoferar i min nya kontorsstol från Jysk. Otroligt nöjd med stolen, tackar som frågar, och intalar mig att det var precis en sådan som behövdes för att plugget ska flyta på felfritt och i rasande fart. Tyvärr glider jag alltför ofta in på Candycrush när uppgifterna är dåligt formulerade och handlar om ett kapitel på sisodär 70 sidor, men det går liksom framåt ändå. På Candycrush alltså. Och i den oändliga naturkunskapen. 
 
Jag kände att jag behövde dela med mig av den faktan, att jag är på level 420 och att jag ligger hela 3 veckor före i planeringen för kursen. Dessa två faktorer ger mig ett form av lugn denna fredag, en fredag som ikväll kommer att spenderas på Regina med Emil Jensen och min fru. 
 
Känner sådär långt ner i magen att en fin helg väntar, och imorgon kommer ett par kusiner på besök som jag inte träffat på så många år att jag tappat räkningen. Kan inte annat än bli bra när ett Saw-maraton står på schemat.
 

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0