hummer

Så blev det ännu en bloggtorka. Kanske beror det på att mitt liv är innehållslöst, eller just att det är fruktansvärt innehållsrikt så jag inte hinner skriva. Det kan också bero på att förra inlägget känns svårt att toppa, kvallemässigt. Jag drar slutsatsen att orsaken är någon form av valfri kombination av ovan, men hör och häpna kära valpar, för nu skriver jag. 
 
För er som undrar, lever jag. Ni vet, jag andas och sysselsätter mig med diverse. Jag jobbar, bestämmer mig för att gymma men gör det ändå inte, pluggar lite i omgångar och åker på spontana äventyr när kropp och själ tillåter. 
 
Det blev till exempel en roadtrip hem till Jämtlands skogar med min fina kusin i syfte att överaska familj och släkt. Otroligt lyckat blev det och till vår stora förvåning blev faktiskt alla glada över att se oss. Vi virkade penisvärmare och tårta, tittade på greys natten lång, pussades och kramades med både djur och människor, åt tårta och kakor tills vi sprack, eldade björkved och bara va. Sådär fint som det lätt kan bli när man är hemma. 
 
Och snart är det dags för ännu en trip hem, dock med annat sällskap, men med samma slutmål. Även då kan det tänkas bli mängder av både kärlek, björkved, tårta och fethäng. Faktiskt. 
 
 

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0