wordplay

Den här månaden är fet och varje helg blir den fetare! Gårdagen, och dagen innan det blev också betydligt finare än väntat. Men det blir lätt så när man får finbesök, kramar och för mycket mat i magen! Mysvänner som kommer och hälsar på, blir så glad. Väldigt glad. Hur glad som helst. Ja, faktiskt så är det ju så!
 
och,
 
Livet rullar på för tillfället, jag orkar jobba trots feber och hinner ändå med lite gym, plugg och skoj mellan jobbdagarna! Imorgon bär det av till Stockholm och Raw Comedy Club med finFrida som skämde bort mig på födelsedagen med massor av fina presenter. (biljetter till morgondagen bland annat, om jag inte var tydlig nog)
 
Ja precis, födelsedagen är ju faktiskt förbi nu med fin marginal och livet som 20-åring skiljer sig väl inte nämnbart från mitt förra liv. Men konsumtionen av cider har ökat med ungefär 300%, och om det har att göra med att sommaren är på ingång eller att jag faktiskt kan visa upp legget när dom frågar, vet jag inte. Fint i vilket fall!
 
Nu tänkte jag fortsätta vara duktig och plocka undan tvätt, diska, och sjunga högt och lagom falskt till diverse för svåra låtar. Fredagskvällen firas sedan självklart med xide bright och skruf! Livets goda, så att speaka. 
 
 

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0