Vårdrelaterad infektion

Inspirationen till rubriker blir stor när jag läser i min fina medicinbok. Finns så mycket mumsigt att välja mellan, lite som att gå in i en godisaffär. Utan att provsmaka. Dock har jag ju alltid undrat hur en vagel smakar.. 
 
För er som delar samma intresse, ring mig på nollsjutreåttatvååttanollfemtjugo. Tack. 
 
Och för att gå vidare till nästa mumsämne vågar jag påstå att våren har kommit till Uppsala. Ni vet när man måste dra på sig pilotbrillorna för att kunna se något ute, när cykelturen till sjukgymnasten inte längre kräver vantar, när energin faktiskt byggs på när man befinner sig ute i stället för att rövas bort för att sedan återfinnas under täcket. Skönt är det och jag hoppas verkligen att det håller i sig, för vår är så bra. Vår innebär att motorcykeln kan tas fram och göra gatorna lite mer osäkra, den innebär också att jag blir ett helt år äldre. Något jag inte längtar till lika mycket som min kära Sookie, men som ändå ligger där i bakhuvudet och pirrar.
 
20 år. Ja, vad säger man om det? "SYSTEMET BABYYYYY WIHOOO YEAAAAAAH FESTA I GOTTSUNDA!!". 
 
Nja. Känns lite mer som "WOHOO ÄNTLIGEN FÅR JAG SLÄPPA PÅ STRYPNINGEN PÅ MOTORCYKELN OCH SEDAN KÖRA HUR FORT SOM HELST OCH KÖPA VILKEN MOTORCYKEL JAG VILL I FRAMTIDEN". 
 
 
Synd att de båda inte är ultimata att kombinera. 
 
Nu vet ni vad jag tänker på, frågor på det? Då är vi överens. 
, som kära Yvonne på halkbanan skulle ha sagt hemma i Östersunk. 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0