en tisdag i uptown

Har jag berättat vad jag brukar göra när jag inte jobbar eller är ute på äventyr?
Antagligen. Men here it goes again.
 
Jag gör ingenting. Ni vet sådär brutalt lite att det inte räknas. Största händelsen idag var när säsong 1 av How I Met Your Mother tar slut, och jag måste resa mig upp, ställa mig på sängen, och lägga till säsong 2 i spellistan, för att sedan sjunka ner i soffan igen och fortsätta mitt maraton. 
 
Näst största händelsen var lunchen jag tillagade så fint. Värmde köttbullar och snabbnudlar. Ingen vinnande kombo, men jag slapp sitta hungrig. Dessutom gick denna lunch så otroligt snabbt att tillaga att jag inte ens behövde pausa avsnittet som rullade på tv'n. Winning! 
 
Så nu räknar jag ner minuterna tills Frida slutar, för då ska vi unna oss mitt-i-veckan-mys med underbar buffé och förhoppningsvis lite bio! Vardagslyx, minsann, utan att överdriva det minsta. 
 
Sen imorgon är min fyradagarshelg slut och dags för jobb igen, och något säger mig att morgondagen kommer att vara ungefär lika händelserik som denna. Med något annat till lunch. 

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0