Buffalo Blues

Sitter och funderar på varför jag bara skriver i den här när allt inte känns riktigt på topp. Måste vara extremt vilseledande för mina trogna läsare att inlägg efter inlägg läsa om hur allt vänder sig emot mig. Ibland. Mer eller mindre. För jag har faktiskt en hel del bra dagar också. 
 
Idag är en bra dag, till exempel. Har äntligen köpt mig ett nytt gymkort och lyckats träna alla dagar den här veckan. Slut som människa, men helt klart värt. Har även tagit ganska motbjudande före-bilder (nej, inte förebilder) och tänkte om någon vecka ta "in progress-bilder" för att sedan avsluta med några, förhoppningsvis, riktigt fina efter-bilder. Bara så ni vet. 
 
Nu ska jag krypa ur min älskade onepiece och bege mig iväg för middag och film hos en fin kollega. Känns ungefär hur bra som helst att faktiskt ha någon här nere (förutom min fru då) som man kan umgås med. Särskilt när jag kan vara precis så som jag är, konstig och rollercoaster. Och för att vara brutalt ärlig har jag faktiskt flera fina kollegor. Score. 
 
(Rubriken är en flört till Denice, samt min nuvarande pepplåt på gymmet. För er som rynkade ögonbrynen lite extra)
 
 

Kommentarer
Postat av: Denice

Flört mottagen! Pusssssssssssssssssssssssssssssssss <3

2013-02-23 @ 15:51:49
URL: http://goldenlifestyle.blogg.se

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0