rytmen av ett regn

För exakt två år sedan blev jag vän med min far på facebook.
Nyttig information, känner jag.

Hade jag varit cooool hade jag fortsatt inlägget med "BAL IKVÄLLLLLLL, SUPER PEPP!!!!!" eller dylikt, men sitter i stället och tjurar över att det regnar. Inte för att jag har några planer på att kliva utanför huset, ja inte ens utanför rummet, men ändå. Det regnar, skitbra anledning till att tjura.

Ja, jag vet, idag är jag tjurig. Men det är bara för att jag har sovit 14 timmar utan att egentligen sova någonting alls. Väldigt bortkastad natt. Och dag. Och nu regnar det. Och huset är tomt och jag är hungrig. Men orkar inte äta.

Dålig dag. 
Fast ändå en bra dag, ingen krage, inga slangar i näsa eller hals, ingen feber, ingen stor fet blåsa på tungan och så vidare och så vidare.

Perspektiv handlar det om, har jag hört.
Och en längtan till sommaren.






Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0