BABY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE

Känslan som uppstår när man får omrkingrörande mördarsprutor i båda käklederna. Ni vet i det i dom där hålrummen som uppstår under örat när man gapar. Ganska mumsigt.
Men efter dryga 18 kilometer på motionscykel och styrketräning följt av doftbastu och bubbelpool kändes livet lite lättare igen.

Tills nu när gitarren spöklikt hänger på min vägg och ber mig om att spela lite, Håkans inte så sexiga röst ekar i mitt huvud och jag kan inte riktigt slita mig från min glass.
Strawberry & Cheesecake. Ganska mumsigt det med.

Happy thoughts.
Happy thoughts.
Happy thoughts.

Ja ibland funkar det faktiskt, särskilt när min fina Ingrid kommer och hälsar på imorgon.
Med rullatorn i högsta hugg såklart! Om hon inte är hurtig och tar kryckorna.
Fina, älskade Ingrid.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA MEN VAD ÄR DET FÖR STYGGA BILDER DU HAR LAGT UT?!?!?! Måste ta nya snarast när jag inte är 15 kilo tyngre och ser allmänt skev ut xD PUss Brittis!

2012-05-22 @ 19:30:09

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0