För exakt 2 år sedan..

.. Hade Tove brutit ryggen, mr Mcdonalds var ett hett ämne och jag glömde mina skoterbralls i krokvåg. Jag överlevde även en hel eftermiddag på skoter med Isak utan att vi slog ihjäl varandra, överlevde också världens fetaste snöras och längtade till morgondagen då Hanna skulle komma och hälsa på. Längtade inte lika mycket till mitt besök hos Harriet, men det gick det också!

Idag är det inte fullt lika mycket action i min vardag som för två år sedan, men jag har hunnit med en sväng skidor tillsammans med the valp och känner mig mer än nöjd med att vi båda kom hem alive.

Funderar om det är alla dessa hjärnskakningar som dragit ner hastigheten på mitt liv eller om det är jag som har blivit gammal? Fick dock höra att jag blivit snygg idag av en gammal lärare, så det tänker jag leva på en stund till! (även om jag känner mig lite sårad över att ha varit ful innan)



Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0