ponny utan ost, tack

Jag är bra.
Sådär grymt lyckad.
Tjurade fett över att lägenhet inte längre är solklart inför hösten.. och som alltid när jag tjurar beställer jag något som jag egentligen inte behöver. Men vill ha. I stunden.
 
Det var med nöd och näppe jag lyckades undvika att klicka hem en Ipad för en massa tusenlappar, klarade mig dock inte undan helt. Eftersom att en bilstereo förväntas komma till min ägo inom kort.
Busigt! Och lite onödigt.
Men nu mår jag lite bättre, även om mitt sparkonto börjar självdö. 
 
TA 
 
Pretty fint. 

Kommentarer
Postat av: D e nice

Tycker du skulle köpt en IPad jag! ;) och jag får ju inte glömma säga att det ska jag fråga åt dig! Om trepyrran alltså :D pusss

2012-07-06 @ 16:55:19

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0