med smak av lime, mhhhmmm

"Händer det ingenting i ditt liv???", fick jag höra idag. Tydligen är det så att bloggen representerar allt som händer i mitt liv, alltså inga nya inlägg = inget liv. 
Och jag som hade fått för mig att det var tvärtom!
 
Men som förklaring och som anledning till att förgylla denna obemärkta plats i nätet med ett nytt inlägg kan jag meddela att jag spenderat den senaste veckan i skogen tillsammans med hund, katt och Frida. Där har vi levt på god mat (TILL EXEMPEL SUSHI!!! GAAH VA GOTT), promenader, film och New Girl. Hela säsong 1 lyckades vi plöja igenom och det känns fett. Inte lika fett som mitt hår dock, men ändå fett.
 
Behöver duscha, men min nos har domnat av kroppslukten så jag bryr mig inte. Sitter ändå själv på mitt rum och söker jobb. I Uppsala. Känns en aning weird men ändå bra. Lägenhet är på G och till helgen gör jag en snabbis ner och kollar läget! 
 
Ja men lite så, antar jag. 
Eftersom att du/ni undrade.
Ingen puss. 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0