"Ne det kommer inte fungera!"

Tusentals frågor under de senaste dagarna och ett enda svar. Som egentligen inte svarar på någonting alls, ett svar som egentligen bara avslutar.
Hur man kan öppna sig själv så fullständigt för någon en dag, och bli en helt annan människa en annan? Kasta diagnoser i ansiktet på folk och tro att det är helt okej, att det inte gör någon skada alls.
Hur kan man säga saker som "Du är så jävla bra" och "Det skrämmer mig lite hur mycket jag verkar behöva dig", för att sedan ta tillbaka allt och påstå att det aldrig har hänt. 
 
Tankarna snurrar och kanske är jag psykiskt sjuk, precis som du påstår, då jag faktiskt var helt övertygad om att du var bra. Att alla som påstod motsatsen inte var värda att lyssna på.
 
Jag inser nu att jag borde ha lyssnat för längesedan. 

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0