jag grundar med tax-free sprit

Jag vet inte hur länge jag längtat efter att få vara ledig från allt. Bara vara ledig och ta det lugnt. Nu har jag inget val, börjat äta både sömnisar och smärtstillande så finns inte sådär jättemånga alternativ. 
 
Lite av en zombie har jag blivit, levande död, och idag har jag dragit igenom inte mindre än 3 twilight. Från början, såklart. En fruktsoda har även slunkit ner, två hamburgare och alldeles för många skruf. 
 
Wanna join me?? heohöhö
 
För övrigt åker jag hem på fredag (wehå) och verkar ha en del del fina människor att krama om. 
OCH DET SER JAG FRAM EMOT ÄVEN OM JAG VERKAR HUR DEPP SOM HELST. 
puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag längtar tills du är hemma!<3

2012-12-17 @ 22:13:56
URL: http://clarapinacolada.blogg.se

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0