sju

När det gör ont i dig gör det ont i mig.
När hjälplösheten tar över fyller jag tankarna med en A-uppgift som innehåller 100 ord för mycket och som spökar för mig om nätterna. Som aldrig blir som jag vill ha den och som har haft fem olika ämnen under dagen.

Undrar om jag har tappat min fantasi och kreativitet någonstans längs vägen eller om den bara behöver grävas fram. I vilket fall behöver jag nog en längre spade och 2 liter cola. Zero. Och en muffins med chokladbit i botten.

Fast mest av allt behöver jag nog bara min bästa vän.
Och ett paket alvedon.
+ en påse frysta ärter on my eye

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0