Körtelflusskäkinflammation lite oftare?

Idag är en bra sjukdag om man bortser från att hals och ansikte svullnar igen mer och mer för varje dag som går och att jag numera svettas mer än min pappa när jag sover.

Godis och rosor bredvid datorn gör den här dagen så mycket bättre.
Världens bästa vän, utan att överdriva.
Och världens bästa roomie också, som har lovat mig en ponny för att toppa den mörka chokladen.

Inte van att bli bortskämd på det här viset, men jag njuter varje sekund av att ha människor runt mig som faktiskt bryr sig på riktigt.

Dags för inhuggning på godis och en film för att fortsätta hålla borta från bakterierna, viruset och inflammationen.

På återseende, kära kalvar.

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0