bunta bitchy lite flickor

Körtelfeber+Halsfluss+Inflammation i käkleden och i minisk = Körtelflusskäkinflammation.

Men lite bättre känns det ju när min söta roomie köper mörk choklad till mig och dessutom gör mig sällskap i soffan till en ful-dålig film.

Lägger mig i sängen och förbereder mig på det värsta, fast hoppas på det bästa.
Oddsen emot mig som vanligt, men jag har 1 liter pepsi och 4 goda clementiner kvar i kylen.

Det ni!




Också saknar jag Mallorca.
Så nu vet ni det också.
Pung
T

Kommentarer
Postat av: Denice

saknar också mallis och marmaris för den delen!!

2011-11-21 @ 22:58:49
URL: http://goldenlifestyle.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0