Ett litet grattis

Åh, Hanna det är din dag idag
när jag såg dig på skolan blev jag lite knäsvag

Jag fick hålla om dig en stund och allt blev bra
vem som helst hade dött för att få vara ja'

Jag önskar dig all lycka i ditt fortsatta liv
att du nu som vuxen inte tar alltför stora kliv

Att du fortsätter vara så söt och bra som du är nu
jag har bara en sak kvar att säga och det är I LOVE YOU

<3

Men oj vad håller jag på med?
Jag glömde en viktig grej

Var så himla besatt av Hanna
att jag glömde en annan fin tjej

En annan tjej som blivit kvinna
hon heter Gina

Men hon är för mig mest känd som
tjejen med finast Vagina

Jag önskar även dig en toppenfödelsedag
att du äter för mycket tårta och känner välbehag

Jag älskar er båda, det måste ni förstå
och glöm mig nu inte när era hårstrån färgas grå!


PUSS OCH KRAM TILL TVÅ AV DE FINASTE TJEJERNA JAG KÄNNER OCH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VAFASEN!








Kommentarer
Postat av: hanna

Hahahahaha tack älskade vän!!!! Gud vad glad jag blev! :D puss<3<3<3

2011-05-10 @ 20:52:40

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0