Dag 15 - Mina drömmar

Jag drömmer dygnet runt.
Om saker som komma skall och om saker som redan hänt, på gott och ont.


Jag drömmer om när sommarnätterna spenderades i oavbruten lycka.


Och om när det var okej att komma till skolan i kostym.


Jag drömmer också om när dagarna spenderades online


Och när jag och Clara öppnade vårat alldeles egna Stugun Inc


Självklart finns det även lite mindre fina drömmar,
men de bortser jag ifrån så gott det går!



Det är såhär jag drömmer, för när jag gör som de flesta andra och sätter upp mål, "min dröm är att..", blir det ofta knas tillslut ändå. Vilket jag nu är van. 

Men självklart drömmer även jag om den fruktade och omtalade lyckan, perfekt familj och världens snyggaste partner.
Känns bara som att jag drömmer lite .. hälsosammare nu.
Kanske.

Återstår väl att se, som med allt annat!

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0