"okej"

Storsjöyran?
Turkiet?
Skogsröjet?
Spanien?
Göteborg?
Tunisien?
Grekland?
Mörsil?
Tandsbyn?
Staden?
Hallen?
Mörtsjön?
Värmland?
Sälen?
Salusand?
Experium?

Alla dessa platser och nöjen som lockar, men vill jag bränna alla mina pengar innan "sista" året på gymnasiet tagit sin början? Eller borde jag i stället jobba arslet av mig för att kunna överleva ekonomiskt till hösten? Kanske unna mig en bil med ac, eller kanske en vägregistrerad gokart? Kanske spara ihop en slant tills jag blir hemlös och måste köpa mig en rejäl filt och klippkort på thaivagnen?

Gud finns inte, så dessa funderingar lär jag behöva finna svar på alldeles själv.
Hjälp mig om andan faller er på, annars klarar jag mig nog själv. Har lyckats någorlunda alla dessa år och hoppas på att få några år till att försöka lyckas på.

Stå ut med mig, kära kalvar.

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0