stenen jag släppte slog ner på mig själv

I could give a million reasons
why we should not be friends

Our moods change like the seasons
when my mood ends your mood begins

You're a tease, you're a cockblocker
you're a loudmouth bitch, and a big talker

But that’s okay
you'll grow up someday

Fredagar och funderingar hör ihop. 
Frågor i mörkret som fortfarande saknar svar, svar som sägs ska komma till mig imorgon. Sedan lär väl funderingarna cirkulera kring om det var svaren jag hoppats på eller om drastiska åtgärder behövs.
För just nu behöver jag inget mer drastiskt, inget mer oväntat och absolut inga fler beslut att fatta.

Och med det sagt tänkte jag spela upp mina sista ören på nätpoker.


Bjuder på en otroligt vacker bild. 


Kommentarer
Postat av: Gynter

vad vackert.. ;) <3

2011-01-26 @ 18:15:05

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0