Dag 12 - Det här gör mig lycklig

- När jag vaknar på morgonen och kan somna om med gott samvete

- När det går en hel månad utan att jag skadar mig

- När fina människor kommer på besök och leker med mig

- När jag vaknar bredvid min trolovade

- När man får en bra låt skickad på spotify

- När man går 48+ på playzeek

- När någon dedikerar en rap till mig på konsert

- När man får tillbringa en hel dag på crossbanan med att svettas och äta grus

- När solen går upp efter en natt i vindskyddet

- När det har kommit flera ton nysnö som man får leka i, helst med skoter

- När man får höra av en 7-åring att man är det bästa hon vet

- När man får höra av någon i överhuvud taget att man är det bästa den vet

- När man slänger sig i vattnet från den gigantiska lianen i Öratjärn

- När man badar i sin födelsedräkt med fina vänner

- När man tillbringar dagen på sjön med sin bästa vän, samt jordgubbar och grädde

- När man äter schackrutor och dricker varm choklad efter intensiva slalom-äventyr

- När man skrattar tills magen krampar


Listan är lång och går att göra oerhört mycket längre.
Men den får duga.



Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0