Dag 09 - Min favoritfödelsedag

Jag kommer inte ihåg så många av mina födelsedagar, för oftast blir det samma sak varje år. Att släkten kommer på besök, massa presenter och alldeles för mycket godsaker. Jag klagar inte, absolut inte. Jag älskar att fylla år och att bli uppvaktad, men det finns en födelsedag jag kommer ihåg lite starkare än alla andra, jag fick tårta och presenter även denna gång men befann mig i Turkiet. Vilket gjorde det hela ännu roligare!

Det var våren 2008 och min älskade farmor hade beslutit sig för att bjuda mig och min kusin Zhara på en utlandsresa, vi var överlyckliga redan innan vi åkte och om möjligt ännu lyckligare när vi kom hem! Galet roligt hade vi och mycket av det som hände den veckan stannade i Alanya.

Och för er som inte är så bra med årtal kan jag avslöja att jag fyllde 15. 

Lite bilder från självaste födelsedagen tänkte jag nu bjuda på!














Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0