Dag 08 - I min handväska

Handväska är väl inte direkt något jag använder flitigt, men känner jag behovet lånar jag oftast någon av Denice. Jag använder i stället min gamla slitna ryggsäck, ful som få men praktisk och bekväm! Annars letar jag fram någon påse att använda, funkar bra det också!

Däremot har jag alldeles för mycket saker i mina jackfickor, vilket jag antar att jag inte skulle ha om jag faktiskt använde handväska. Därför känner jag att jag lika gärna kan rada upp grejerna ni hittar om ni visiterar mig någon dag!

Jag tänker mig en gammal hederlig lista.

  • Plånbok, eller ja.. plåtbok kanske man kallar de? Kortficka? Liten, trasig och ganska opraktisk är den i alla fall.
  • Några mynt samt någon ensam sedel, till ett samlat värde på runt 38 kronor. Brukar ligga där någonstans. För en av de få dagarna jag faktiskt hade flera hundra i fickorna blev jag ju rånad.. erhm
  • Lypsyl - Aloe Vera
  • Ipod
  • Stamkundskort på Sibylla med 3 stolta stämplar!
  • Tuggummi, både stimorol och V6. Jordgubb/Lime, samt någon form av mint!
  • Tändare, en vit halvtrasig från pressbyrån. Fick den av en mycket fin vän som jag inte kommer ihåg namnet på.
  • Gamla biobiljetter från Harry Potter-filmerna
  • Diverse onödiga kvitton
  • Parfym-prover för eventuella nödsituationer
  • En liten bläckpenna som det står "Jag <3 Mjölk" på.


Hade jag använt handväska hade den nog sett ut såhär.


Kommentarer
Postat av: tihihihi

Men varför använder du inte handväska om den skulle vara så fin? :)

2011-02-23 @ 20:15:27
URL: http://cocoslinnea.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0