Dag 03 - Mina föräldrar

Att lyckas beskriva min relation till mina föräldrar var svårare än jag trodde att det skulle vara. Jag ser de ibland mer som nära vänner än som föräldrar då vi aldrig riktigt bråkar om någonting. Kan bero på att jag är ett änglabarn, eller att vi faktiskt kommer bra överens.
Tror mer på det sistnämnda.

Har tappat räkningen på hur många gånger de funnits vid min sida alla dessa timmar och dagar på akuten, barnavdelningen och i ambulansen. Otroligt tacksam är jag för att de alltid ställer upp och för att de står ut med mig och mina alldeles för återkommande olyckor och konstiga ingivelser om att äta diverse olämpliga saker.

Jag vet att ni brukar stalka mig och min blogg så jag hoppas ni förstår hur fina jag faktiskt tycker att ni är!
Både på utsidan och insidan, såklart.



Kommentarer
Postat av: Pappa

hjärta

2011-02-17 @ 07:03:37
Postat av: mamma

söta, rara, underbara du!

2011-02-17 @ 11:14:47
Postat av: tove

tycker wille är cool!

2011-02-17 @ 17:28:58

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0