Dag 02 - Min första kärlek

Att min första kärlek var Marcus Adebåge (eller Marcus Roos, som han faktiskt hette då) kommer väl inte direkt som någon överaskning. Vi hade det bra tillsammans, Marcus och jag. Pussades på rasterna och hade det mysigt under soffor tills vi missade diverse måltider. Vi var nog också några av de få som faktiskt höll ihop i flera år, trots att vi faktiskt fortfarande gick på dagis. Vårat fina förhållande tog slut någon gång i 2-3'an när Marcus fattade tycke för både Denice och Maja, samtidigt som jag insåg att jag faktiskt hade det ganska bra tillsammans med Emil Z. Lite jobbigt att erkänna det kanske, men vi pussades en hel del, vi också! Någonstans i allt detta kärleksdrama fann jag även Anton, men om det var före eller efter Marcus har jag väldigt svårt att minnas. Någonstans mitt emellan, kanske. Vi var nämligen aldrig officiellt ihop, det vill säga att han aldrig frågade chans på mig. Något som dock inte hindrade oss från att låsa in oss i lillstugan för hemlighetsavslöjande och pussar! Mycket pussar blev det, men min första riktiga kärlek var ändå Marcus. Utan tvekan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aww, gulligt! kommer faktiskt ihåg när ni missade mellisen ;) haha. goda tider det! Jag och oskar också var det lotta och mattias jonsson, vilka par!

2011-02-15 @ 21:39:28
Postat av: Anonym

Gud! Att man känner igen sig.. haha.

Gamla goda tiden :)

2011-02-15 @ 23:38:11

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0