Clara gästbloggar - Det är inte korven man blir tjock av...

Det är ju dippen till morötterna vi äter just nu :) I övrigt sitter Frida och sjunger på facebooooooooooooook-låten, höhöhö och Denice äter pizza, det luktar tacos i hela lägenheten! mmm... :D Vad det gäller mig finns inget viktigt att säga precis just nu, förutom att jag köpte ett par byxor idag som jag letat efter ajukt länge, stolt! Hihihihi :D

Sitter i deras otroligt rena och nystädade lägenhet och beundrar julgardinerna som fortfarande hänger kvar, fast de är ihoprullade runt gardinstången - ingen kommentar utöver det.

Hett tips; Denice har förresten en fet godispåse som jag kastade mig på så fort jag kom in hit och åt upp all lakrits i, stackars tjej, haha! Puss Denice, tack för godiset<3

Puss puss puss och glad påsk i förskott <3 / Clara

Kommentarer
Postat av: denice

hej clara gästbloggarn :)

2011-02-22 @ 20:09:14
URL: http://goldenlifestyle.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0