smack

Reflektionsuppgift på god väg och jag belönar mig med min sista skvätt cola.
Fäller en tår och känner att det kanske är dags att trappa ner på det intaget en aning. Tillsammans med många andra intag. Shame on me.

Känns inte som att jag kan skylla på att jag är sjuk hur länge som helst med tanke på att jag nog aldrig blir helt frisk. Så ska ni gifta er med mig räcker det att ni lovar att älska mig in sickness, eftersom att in health nog aldrig kommer att infinna sig. Fast jag ska ju inte gifta mig, justja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tönt, du ska visst gifta dig!<3

2011-12-12 @ 20:06:02
URL: http://clarapinacolada.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0