update

Klockan har slagit 07.28 och jag börjat känna lite sug efter föda.
Detta visste jag skulle inträffa redan igårkväll när jag flyttade in på Örvägen, men den fina framförskaffade maten som jag samlat på mig för min vistelse här har Felix redan slukat.

Affärerna öppnar om drygt 3 timmar och jag funderar på om "Hot Chili Sauce" fungerar att äta som det är? Finns nämligen inget annat i kylskåpet som inte är ludet, klumpigt eller har börjat leva.

Kan inte påstå att jag längtar hem, men visst skulle det vara skönt med vattensängen efter en rejäl frukost.
Dags att gå igenom huset ännu en gång efter ätbara ting, jag önskar mig själv ett fett 'lycka till'.

tack.




Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0