och igen

Solen skiner
Jag sitter och äter kaniner
Det kommer ett litet ljud
När jag tuggar i mig deras hud
Plötsligt försvinner solen
Vad är det som är fel?
Huden börjar kallna
Och bli alldeles för stel
Jag börjar nu ångra
Det hemska som jag gjort
Varför åt jag upp det så himla fort?
Magknipet börjar nu ta över
Min lilla kropp
Jag vet inte hur jag ska göra
För att sätta stopp
Jag halsar ett glas vatten
Och allting blir bra
Jag får fortsätta äta kadaver
Någon annan dag.
Solen skiner
Jag sitter och äter kaniner

Det kommer ett litet ljud
När jag tuggar i mig deras hud

Plötsligt försvinner solen
Vad är det som är fel?

Huden börjar kallna
Och bli alldeles för stel

Jag börjar nu ångra
Det hemska som jag gjort

Varför åt jag upp det så himla fort?

Magknipet börjar ta över
Min lilla kropp

Jag vet inte hur jag ska göra
För att sätta stopp

Jag halsar ett glas vatten
Och allting blir bra

Jag får fortsätta äta kadaver
Någon annan dag.

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0