klump

Snart försvinner min fina kusin till Skåne i 3 långa år och jag har våran gemensamma vecka på Kreta till farväl. Lite sorgligt känns det, särskilt när jag tänker på hur länge det dröjer innan jag träffar henne nästa gång. Hur länge det dröjer innan vi kan vara sådär extremt konstiga tillsammans och hitta på saker som ingen annan någonsin skulle kunna drömma om att göra. Hur länge det dröjer innan vi åker utomlands igen och hur äckligt länge jag kommer behöva vänta på att berätta för omvärlden att jag känner en ko, tillsammans med henne. Tillsammans med Zhara!

Det är inte det värsta som kan hända, att hon flyttar, det vet jag.
Men visst fan känns det lite jobbigt!











Kommentarer
Postat av: zhaaaraaaa

<3 Vilka charmiga bilder du hittade!

Vi får verkligen göra den veckan till världens bästa, men sen så förväntar jag mig ju att du kommer och hälsar på mig såklart! :D

Jag känner en ko! <3

2011-08-11 @ 07:52:36
URL: http://zharaf.blogspot.com

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0