familjen cylinder

Sookie lever och dagarna till både Alanya och födelsedagen blir allt färre.

Livet leker och någonstans i mitten av min gigantiska sandlåda sitter jag, nöjd med tillvaron trots hjärnskador och efterblivna läkare. Det blir ju som lättare att hitta tillbaka till ytan igen när livet flyter på lite, när man återfår både lite rutin och variation i tillvaron. När man får vakna upp bredvid sin trolovade och när man kan vistas hemma utan våld och rädsla för vad som händer i världen utanför sitt rum.

Våren är kommen och har som så många gånger förr även fört med sig lite hopp och värme till mig och de flesta i min omgivning. Det tackar jag för och hoppas att det håller i sig, ty det behövs.

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0