Alla turca

Lade mig för att vila en stund i hopp om att slippa den sprängande värken, vaknade 3 timmar senare och inser nu att jag inte alls kommer hinna gymma, plugga eller något särskilt vettigt alls som jag faktiskt hade planerat in denna afton. 

Hur kan man fortsätta sova när mobilens alarm är igång bara några cm från huvudet?

Och hur kan man fortsätta sova när man glömt fönstrena öppna för vädring och det är 16 grader i lägenheten?

För sov gjorde jag, alldeles för länge för att kunna somna i behövlig tid inatt.

Tar en kopp te och myser ner mig till Weeds, tänker på humlor och undviker omringande stress.



Vintern kan få komma nu.

Kommentarer
Postat av: Denice

den där bilden känner jag igen ^^

2010-09-30 @ 22:15:28
URL: http://goldenlifestyle.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0