I ett hus, vid en älv med två pojkar som lökar

20.30
Nu har jag flyttat in, kände mig som hemma redan när jag öppnade kylskåpet och fann ostfrallor, läsk och ketchup. Hälsosam föda, minst sagt!

Med rumpan på Felix huvudkudde påbörjar jag denna långa natt med lite pizza och cola.
BMI är ändå väldigt överskattat!

22.23
Stämningen är på topp och jag är nu mera 'Frida the hacker' bland oss som sitter och lökar. Marcus älskar mig så mycket att han bjuder bort allt godis och Felix ska snart bjuda på ostfralla.

Har druckit drygt 1 liter cola så snart är det nog dags att låsa in sig på Felix väldoftande toalett en stund, med eller utan sällskap.

Hinner nog trycka i mig en pizzaslice till innan, dock. Hoppas innerligt på att jag får behålla den.

22.59
Marcus blev precis stångad av en 'stor jävla bjässe till älg' och Felix kryper på sina bara knän för att jag ska hjälpa honom med crack. Hm?

23.47
Snart är mina 2 liter cola slut, känns lite jobbigt. Funderar på att sno mig en ketchup-drink av Felix då. (Även om ketchupen är från euroshopper..) sämst. heh

Har förövrigt lyckats skjuta mig en björn, två älgar och en ren under loppet av några minuter, inte illa!
Dags att sträcka på ryggen och ragga mer dricka.

00.43
Börjar känna hur tröttheten kryper fram, stjärten ömmar och Marcus blick bränner.
Funderar på att hämta mig en till kudde, om jag orkar resa mig upp det vill säga.. jobbigt läge.

Marcus kör en 'Balla balla' på sig själv, förövrigt. Stackarn har ju ingen annan att göra det på.

01.43
Blev en sväng ut i kylan för att vakna till lite.
Nu uppskattar vi värmen ännu mer och firar det med negerbollar!

Snart verkar det bli rollspel, pizza och massage. Me like

02.46
Återgår till jakten efter en timmes trötta skämt som resulterar i skrattolyckor och ont i magen.

03.36
Börjar känna koncentrationssvårigheter av hög grad nu.
Marcus och Felix knivar varann och jag stretchar stjärten.

Icy Tower får bli stundens räddning.

03.58
Öppnade min chipspåse precis och insåg att om exakt 3 månader drar jag till Spanien och lever livet i 2 veckor, dvs kör en massa cross och njuter med mina relativt nyfunna vänner!

04.58
Spelade Bloons tower defence och klarade till level 44 (!!!!!) på hard, för er som är insatt. Lagomt nöjd blev jag iaf!
Äter på en banan och funderar över vad jag ska ägna mig åt nu, ögonlocken är snart skrämmande tunga.

05.28
Resident Evil är igång och pojkarna myser i sängen, det lockar oerhört att joina men risken är stor att man inte vaknar igen då. Inte på många timmar, iaf.
Och det vore ju synd, nu när man ändå lyckat hålla sig vaken.

Kämpar väl tills huvudvärken kommer (eller ja, blir värre), då finns det inte mycket man kan göra.
Tills dess mumsar jag på de sista negerbollarna och diskuterar livets stora gåtor med Gustav.

06.17
Klockan börjar närma sig morgon på riktigt, dyker därför ner i soffans mjuka värld och tar mig en powernap. En rejäl sådan, om inte Marcus väcker mig med diverse kroppslukter.

Ruskigt nödvändigt, intressant och kunskapsgivande inlägg såhär långt känner jag.
Ligger väl på samma nivå som natten i allmänhet, antar jag!

.... zzzZZZzzzZZZZzz

11.24
Äter pizza till frukost och fortsätter löka.
Tänker bosätta mig här för alltid, äta fet mat och bli sådär jättegosig att krama!


På återseende, kära människovalpar.

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0