Revolution

Biter mig i läppen och funderar över vad morgondagen har att erbjuda, egentligen.

Om staden är såpass förstående och underhållande att det bär sig att stanna, eller om det smartaste draget är att åka till skogen och försvinna en stund. För allas bästa.
Dra åt skogen, helt enkelt. ~

Eller så agerar jag impulsiv som vanligt, gör det jag känner för och hoppas att det ordnar upp sig.

Svårt att hitta ett alternativ med endast fördelar, men så är det väl med allt.
Antar jag.

Tracy Chapman får förgylla min efterlängtade powernap.



Kommentarer
Postat av: ibiiza

Fan va fin du är!



Själv tkr ja att du kan va impulsiv och dra en sväng till lugnvik =)

2010-10-14 @ 16:20:11
Postat av: A L Ces

Eller så drar du åt skogen bokstavligen och jagar lite älg.

2010-10-15 @ 07:23:41

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0