Ville Vallinder vill bli vän med dig på facebook

Jaha, då har Denice åkt hem och jag är själv i lägenheten resten av veckan och antagligen hela helgen också.

Söker trevligt sällskap utan några större förhoppningar på party eller annan form av extrem-damp!

Idag har jag varit duktig.
Jag har både handlat, diskat, gjort klart gemu, skrivit novell och till och med läst några sidor inför Nk-provet!
Gav dock upp ganska snabbt med nk'n, föredrar Fridas fina färgpennor och reflektioner framför att sitta själv och inbilla sig att man kommer ihåg något av det man läser.

En kall motor drar oftast ungefär 50% mer bensin än en varm, så det syns tämligen direkt i bensinförbrukningen.
Bara så ni vet.


Hata basbelopp på telefonen också. blä

'
Förresten.. Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: han, kanske inte just han. Du jag med....

2010-05-19 @ 18:56:10
Postat av: han, kanske inte just han.

Du jag med.... (failade bigtime -.- kan inte ta bort)

2010-05-19 @ 18:56:42
Postat av: förresten

<3

2010-05-20 @ 13:47:06

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0