Sluta skrik

Jag drömde att jag dog inatt. Hur tänker jag inte gå in på, men så var det i alla fall.
Nu när jag tänker på det borde jag kanske se det som en mardröm, men det gör jag absolut inte. Det kan ha varit den bästa drömmen jag haft på länge, faktiskt.

Så imorse när jag insåg att planerna för dagen var ogenomförbara orkade jag varken hålla tillbaka tårarna eller min önskan att få återuppleva min dröm.
Så svag är jag.

6 timmar har det nu gått som jag sluppit tänka, svara på frågor eller i över huvud taget prata med någon mänsklig varelse, sen imorse. Hade gärna legat kvar sovit ett tag till, men när jag redan gjort det 17 timmar det senaste dygnet var det svårt att somna om igen.

Jag hoppas på att få dö igen, inatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta Frida.. Jag orkar inte med fler dödsbesked

2010-05-15 @ 17:13:53
Postat av: faktiskt

nu är du bara FÖR deppig

2010-05-16 @ 11:08:05

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0