Karaktärsämne 234

Tänk att idag har jag faktiskt lärt mig en hel del saker!
Bland annat att Kristinas förhållande till Roy börjar bli mer än bara "Hej-jag-känner-dig-men-vågar-inte-stanna-och-prata", och en hel del saker inom Nk också. Väl behövligt inför provet imorgon, känner jag.

Ifall det nu skulle vara något jag klantar till det med har jag ju ett fint litet sudd som jag tänkte låna ut till Frida.. Tokigt!

Jag har även hunnit med att spöa Fredrik i marioparty (eller hur var det nu?), skapat en miljö-sång med KikkiStina och tryckt i mig två middagar, glass med kolasås och kvällsfika!

Och nu tänkte jag vara töntig och lägga upp dagens tack, i väntan på tröttheten.
Tack till Kristina, som ville hälsa på och göra min kväll betydligt mer lärorik och mysig!

Tack till Frida, som snällt uppskattade vårat telefonsuppträdande och var väldigt söt i sin klänning idag.

Tack till min far, som ställer upp med skjuts och annat nödvändigt för att jag ska få leka av mig i leran!

Och sist, men absolut inte minst.. Tack till alla er andra som också får mig att fortsätta flyta.
(Maja, jag vet att jag är copycat.. bara att leva med!)


Vas

Kommentarer
Postat av: Vasen/KickiStina

ROY<3 Tack själv Frida, Du är bäst! <3 varför spelade vi inte in sången? hmm får bli en annan gång :) KRAM<3

2010-05-24 @ 22:22:40
Postat av: MM

hihihi nejdå puss påre! <3

2010-05-26 @ 17:30:52

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0