Jodå, det funkar. Själv då?

Problemen verkar inte vilja upphöra
fast det kommer de nog heller aldrig göra

Så fort man tagit itu med något
som legat där och förstört

Kommer det genast upp något annat
som gör att allt känns lika kört

Försöker ständigt finna styrkan att orka
orka kämpa emot

Men börjar i stället bete mig
som en oförlåtlig idiot

Skrämmer iväg de jag egentligen
behöver behålla nära

Att ni fortfarande håller fast vid mig
är mer än vad jag någonsin kan begära

Humörsvängningar, slagsmål 
och alldeles för mycket gråt

Till alla er jag dragit in i detta
säger jag tusen gånger om, förlåt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tror på dig vännen! Det kommer bli bra och dina vänner stöttar dig till 100%! Hoppas allt ordnar sig snart för din skull! Puss från hanna

2010-05-03 @ 21:07:54
URL: http://littlesisterh.blogg.se/
Postat av: Denice

Du är ju för go frida! <3

2010-05-04 @ 12:08:52

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0