Imse Vimse Alouette

Lisbeth aka Lappla blir full på ett glas vin och farmor köper glasögon för över 8000.

Jag har blivit dålig på alla spel som jag förut lyckades någorlunda i.

Anneli lyckas alltid hitta de jobbigaste ställena att kittla någon på, idag blev det stjärten.

Pappa höll sig vaken längre än till klockan nio!

Trots att min födelsedag är imorgon har jag fått både tårta, presenter och pengar.

Isak och Fredrik lekte militär och sköt oskyldiga barn med luftgevär.

Farmor har barnförbjudna bilder på sitt ragg, både utskrivet och på telefonen.

Jag är grymt sugen på ett trevåningshus i Spanien, så fort askan har intagit sin rätta plats på marken.

Matnyttig fakta, minst sagt.

Tove, jag har kommit på vad jag önskar mig förövrigt: Ett år i koma!

I hopp om en fortsatt lyckad helg lägger jag mig nu och försöker sova, såhär 22 minuter innan min födelsedag. Känns bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Pffff.. Aldrig!

2010-05-02 @ 15:15:56
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten
Postat av: zharaaa

Hahah mormor........ ^^



Men du vi skickar upp en eldboll i luften så börjar all aska brinna igen, så faller det ner på jorden eftersom det blir lite tyngre... Dock så ökar ju brandrisken avsevärt, men det kanske blir lite varmare också? ^^ <3

2010-05-03 @ 18:22:53
URL: http://zharafranzon.blogg.se/

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0