Srećan rođendan!

ZHARAAAA, det har gått för länge nu. Let's åka iväg!
Roarw!

Också saknar jag Denice, min trogne rumskamrat som varit borta i över en vecka nu.
Kom tillbakaaaaaaa!
Svårt att fylla tomrummet, men än så länge har jag klarat mig någorlunda.

Dags för lite mat, sedan bär det av till Marielund för att titta på Frida sjukt fin röst Jehrlander, som hon så fint heter i Kristinas telefon.
Första gången någonsin jag beger mig till en klassisk konsert, frivilligt åtminstone.
Värt att anteckna.

Kommentarer
Postat av: Denice

jag är snart tillbaka! ;)<3

2010-05-26 @ 16:33:12

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0