ge mig

Jag saknar smaken av lera och grus i munnen, mjölksyra i kroppen och känslan av att ta ännu lite mera sats på det där hoppet man aldrig riktigt tycks komma över.

Jag saknar helkroppsskyddet, de leriga kläderna och mina förvånansvärt sköna stövlar.

Jag saknar att få kinderna upptryckta till pannan av en svettig hjälm.

Jag saknar till och med att resa upp crossen efter en vurpa.

Jag saknar allt som har något som helst att göra med lera, hastighet, avgaser och vätskebrist.

Mitt liv är nu helt utan alla former av adrenalin, vilket jag hoppas att få ändra på inom snar framtid.

Innan allt börjar tappa mening.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för kool för mig

2010-05-08 @ 18:59:49
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0