Frida

Jag har en vän, förhoppningsvis någon fler också, men en vän som är lite bättre, lite snyggare och har lite finare namn än många andra.

Hon är vännen som hoppar på buss 40 till Stugun klockan 10 på en onsdagkväll, bara för att jag föreslog det lite halvt på skämt. Utan någon speciell plan, bara lite sådär. beundransvärt

Hon är den som vann min mammas hjärta vid middagen, när hon tackade ja till oliver.

Hon är den som äter godis åt mig, när jag själv inte orkar.

Hon är också den som vill att jag ska avsluta det här inlägget inom snar framtid så att hon kan kolla hur otroligt snygg hon är i mc-kläder!

Rooarw!



Måste bara tillägga att jag äntligen fick iväg och köra cross idag, happyface!



Underbar dag, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: e

ja, hon är allt en riktigt bra vän.

2010-05-14 @ 20:29:01

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0