Du svettas lite för att vara så fet!

Min pappa är snäll.
Helgen har varit bra i alla fall, trots skottskador i magen, kvävande bensinångor, potthål, klämda knän och skrapade tår! Men det sånt man får räkna med i Stugun, I guess..

Slänger upp lite bilder jag lyckades ta med mobilen, trots dess nedsatta förmåga att fungera som den ska.

Finbesök i Mörtsjön!

Min nya kärlek. Synd bara att man själv inte står som ägare, damn you Fredrik! Däremot har man ju själv varit duktig och tagit kort, så Fredrik fick snällt sitta i passagerarsätet medan jag gjorde Stugun och dess närområde osäkert. Good times!

Skjuta apor är underskattat. Skjuta Frida också, tydligen!

Kyle XY och ett hett skumbad är helt klart den bästa sysselsättningen när man är smutsig och uttråkad, bara så ni vet!

MEN! Nu ska jag vara duktig och tvätta, sedan släpa mig iväg till Storsjöbadet en sväng. Flasha porket lite!

Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0