Du är naturligt extraordinär

Sitter nu här med en uppfriskande kopp te i handen, på samma ställe som jag alltid hamnar förr eller senare.
Behöver nog skaffa mig en mindre bekväm dator-stol, känner jag.

Skoldagen har i alla fall varit segare än vanligt, den gick ut starkt med ett olagligt långt nationellt prov i engelska som man absolut inte fick gå ifrån innan utsatt tid, trots att man var klar en timme innan. Nejdå, istället skulle man sitta kvar och rita, skriva eller göra något annat trevligt med det fina linjerade papperet som Sonja delade ut.
Är det konstigt att man då tappar fokus och börjar prata istället? arrgh

Så det fick bli 'Hänga Sonja' med Max och Henrik, antagligen det roligaste vi kunde göra av situationen.

Grymt skönt var det i alla fall när man fick lämna den hemska salen, och ännu skönare när klockan slog 13.30 och jag fick komma hem till min säng och bara dö för en stund.

Efter det har jag både firat mina nyinsatta pengar på kontot med att storhandla på Maxi, ätit finmiddag själv, deppat lite över att Denice är kvar på skolan tills sent ikväll och varit på promenad med Frida! (inte själv, så schizo är jag inte)

Promenaden var helt klart höjdpunkten, riktigt skönt att få komma ut lite. Få tankarna på annat. Och få va med Frida, såklart!
Jag lät henne till och med gå hem utan strid, inte helt utan inre styrka från min sida dock. Men jag lär mig!

Imorgon bär det av till Stugun för natten och halva torsdagen, kul att jag typ gruvar mig. illa

Bara för att ge inlägget lite mer glädje!

Kommentarer
Postat av: Denice

haha, du sov typ när jag kom hem :P

sööööt bild! :)<3

2010-05-05 @ 18:08:13
URL: http://deniceeller.blogspot.com

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0