Sad Wanker

Min käre far fick stå för rubriken denna gång, han är lite .. egen!
Sådan far sådan.. dotter?

Hemma i Stugun nu i alla fall, skönt att få använda lite internet! Var inne på att åka tillbaka till stan ikväll igen och hitta på något skoj eller kanske bara slappa men jag ändrar mig fram och tillbaka mest hela tiden så jag har ingen som helst aning i nuläget hur kvällen kommer att sluta!

Frida, din jävel! Kunde du inte ha ringt typ.. 30 minuter tidigare? wellwell


I hopp om ett lyckat lov utan allvarligare skador tänker jag nu försöka genomlida middag med mina föräldrar som förövrigt just nu står och diskuterar bruna ränder i kalsongerna, samt vem man visar de för.. rädda mig


Kommentarer

Lämna en komenter, vettja!:

Ditt namn, eller kanske något töntigt alias:
Håller du fast vid ditt namn?

Din civila status:

Äger du också en onödig blogg?

Ditt personliga uttalande om saken:

Trackback
RSS 2.0